Skræddersyet koncepter til hver enkelt artist, som blev filmet on location i Tivolis ikoniske have.
Tivoli lancerede i sommeren 2023 deres koncert-koncept MINT, som hylder den spirende danske musikscene ved at give nye håbefulde artister et koncertspot i deres ikoniske have.
Tivoli ønskede at ramme den yngre målgruppe i hele landet med deres nye koncert-koncept. Vi skulle udarbejde videocontent, som promoverede hver enkelt koncert med udgangspunkt i artisternes eget kreative univers
Vi udarbejdede en omfattende TikTok-strategi, som både skulle engagere, underholde og have et stærkt CTA. I løbet af to skydedage on location filmede vi 17 unikke videoer, hvor vi stod for instruktion, optagelse og redigering. Herefter redigerede vi videoerne og udarbejde en post-strategi for at maksimere indholdets rækkevide. Yderligere opsatte vi TikTok Paid, hvor vi monitorerede contents performance for at løbende evaluere og optimere strategien
Vi sidder klar til at give dig sparring på din næste kampagne.
Udfyld dine informationer, og så kontakter vi dig
+45 23 98 54 90
Hello@mickycreatives.com
Sankt Peders Stræde 45B, 2. sal
1453 København
Micky Creatives ApS
CVR: 41699159